11 septembrie 2009

Vista Cum sa nu fie bun?!


Ma enerveaza foarte tare,astia de zic ca Vista e praf.Eu il folosesc de 5 luni si nu am avut nici cea mai mica problema cu el.Am un sistem cu urmatoarele:
-3 gb ram
-nvidia 8500gt,512
-amd phenom 8650 triple-core

Imi merge brici,sa va spun eu de ce nu va merge,pentru ca aveti pc vechi din 1980,si ati vrea sa fie bun si peste 50 de ani,aflati ca nu o sa se intample asta.Sunt foarte multumit de el(sp2),ca protectie folosesc Avast.Si nu cred ca o sa schimb sistemul de operare prea devreme,la urma urmei,daca merge bine,de ce l-as schimba?!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Vista sucks!
Frate vista e cel mai praf windows dupa windows 7(care parca e facut doar din rami)
Si poate da,cativa au pcu vechi...dar pe mn nu ma avanteajeaza cu nimic vista...
Vista e facut pur si simplu pentru programe :),nu pentru jocuri!
Bafta cu blogul in continuare!

Pyro spunea...

multumesc,acum fiecare cu parerea lui!

Anonim spunea...

Da,asta asa e...
Eu cum ma joc mai mult...nah..nu ma incanta vista..:P

Trimiteți un comentariu