10 septembrie 2009

Ti-e greu sa il cumperi daca iti place?!

Am observat ca multi comenteaza la unele jocuri: "mama cat l-am asteptat,cel mai tare joc al anului,pacat ca nu merge online" Daca iti place atat,si stiai ca o sa apara,de ce nu ai strans bani sa il cumperi? Inteleg ca iti plac 10 jocuri,dar din alea 10 1,2 iti plac foarte mult,atunci cumpara-le,daca ar face toti asa,nu ar mai exista jocuri,din simplul motiv,producatorii,cu ce ar creea,dar nu cu bani castigati din vanzarea jocurilor.Dar romanul e tot roman!

1 comentarii:

AmPileLaCimitir spunea...

Astept..si daca cu adevarat imi place dau banii pe el...sincer,nu as vrea sa patesc cum am patit cu quake 3 arena...ca am dat un car de bani la vremea lui ..si m-am ales cu un rahat!si era sa patesc la fel si cu left 4 dead 2..care din punctul meu de vedere...e un produs esuat.

Trimiteți un comentariu