7 septembrie 2009

Extreamcs in cotinua cadere!

Dupa ce am scris un articol despre ei,au sarit toti pe mine,ca de ce ma iau de ei,si ca Laur a facut mare lucru cu acea comunitate! Pai uite ca incep sa am dreptate,comunitatea este in continua cadere! am intrat cateva secunde si surpriza!:

In total there are 94 users online :: 36 registered, 3 hidden and 55 guests (based on users active over the past 10 minutes)
Most users ever online was 3943 on Sun Jul 19, 2009 7:29 pm

De la 500-600 de oameni online,au scazut la 94? Cum e posibil? Pai uite cum e posibil:
-Laur,a facut prea multe server,cred ca are 20,si a ametit pe toata lumea
-A creat o sectiunea,care cere plata ca sa o poti accesa
-Moderatorii,se cred mari zmei,daca zici ceva imediat sare un destept la tine!
-Si ce-a mai buna varianta,cs-ul cade! Gata! O sa se termine,intr-un an,cine a zis ca nu moare cs? Stai ma un pic,jocul are cativa ani buni,si grafica,engine etc. Sunt prea vechi! Si eu am fost jucator inrait,dar acum m-am apucat de Team Fortress 2!

Peste minim 5 luni,comunitatea extreamcs,va fi goala,ori nu va mai exista!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si ce propui sa jucam toi TF2? :)

Trimiteți un comentariu