9 septembrie 2009

Din nou Avast fara probleme!

Am reusit sa fac rost de un serial Avast din nou.Cel vechi era expirat,si imi dadea din 10 in 10 minute,avertisment.Era foarte enervant,mai ales ca atunci cand eram intr-un joc ma scotea afara.Mi-a dat un baiat serialul in schimbul unei invitatii pe Xtremezone.Folosesc Avast cam de 5 luni si nu am probleme.El m-a scapat si cand am avut un virus pe retea,si toate pc-urile din reteaua mea de internet,se virusau instant.Cand am bagat Avast nu am mai avut treaba! Poate ca nu a iesit el in cele mai bune top-uri,dar pentru mine e cel mai bun,nu ma derajeaza cu orice prostie,asa cum fac altele,isi face update singur,protectie super ok,si consum mic de memorie,e dorinta oricarui gamer,de acea il recomand cu caldura! Daca aveti posibilitatea sa il cumparati,faceti acest lucru pentru ca nu o sa regretati!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu