10 septembrie 2009

A aparut demo la Fifa 2010,Si ce?!


In timp ce stateam plictisit,si navigam,pe ce site-uri imi ce imi ieseau in cale,ma trezesc cu zeci de mass-uri,pe yahoo messenger,in care scrie: "a aparut demo la Fifa 2010!!!" si eu incep si il injur pe cel care trimisese acel mass.Adica stai putin,daca a aparut ce? Care e smcheria.Oricum nu sunt fan Fifa asa ca.Bineinteles,ca si pe Steam am patit la fel,noroc ca nu am multi prieteni in lista,si ca nu se pot da mass-uri.Mie chiar nu imi plac jocurile sportive,hai sa zicem ca la un action,il impusti pe unu ceva,si daca mori,o iei de la capat cu load&save,asta e bucuria,ca poti incerca experiente noi,fara sa patesti nimic.Pe cand la sport,care e riscul,sa alergi prea mult sau ce?Asa vad eu lucrurile,daca nu va place,dati-mi ignore si gata,toata lumea a inebunit cu messenger,eu cred ca unii cred ca messengerul,e defapt blogul lor,dar sa nu intram iarasi in discutii despre Yahoo Messenger,la romani,pentru ca ar fi o discutie vesnica!...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu