12 septembrie 2009

Parerea mea despre Hi5


Am intrat cateva minute,pe cateva profil-uri de Hi5,si m-am tavalit pe jos de ras.Adica in lumea hi5 s-a inventat o noua limba! care se vorbeste cam asa:
catelus=ktelush
boss=bo$$
smecher=$meker
Le-am luat cu copy si paste...
Si sa vezi cand incep toate,sa faca poze care mai decare,ca doar pleaca in vacanta,ca sa aiba poze mai mult la profil nu? Si cum nu ii vezi pe toti ca zic in comenturi,mumoaselor,ce mumosi sunteti....Deci unii sunt chiar penibili! Oricum,sunt sigur,tu cel care citesti acest articol,ai un id de yahoo messenger,si ai cel putin 1 om,care are la status,url pentru profilul lui de Hi5...Si nu stiu de ce am impresia ca 80% sau mai mult,din utilizatorii de Hi5,sunt romani.Si din acei 80%,79.9999999999999999999999% sunt manelari,dar hai sa nu intram in alte subiecte,manelele sunt alt ceva.Oricum eu nu vad scopul acestor site-uri,de ce as pune poze cu mine peste tot,adica pierd timp,ce castig? Si plus de asta,oricine se poate amuza,salvandu-mi poza,si modificandumi-o in photoshop.Asta ar fi cu adevarat fun.Oricum daca intrati acolo,99% din comenturi,includ noua limba romana,(ktelus) etc.,si cuvantul mumos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu