9 noiembrie 2009

Placa Video Noua!

Da,acum am o placa video ATI HD 4850 am testat-o in orice am avut ocazia,si a trecut cu succes fiecare test! Daca vreti sa vedeti placa in actiune,simplu,intrati pe youtube,scrieti numele unui joc care credeti ca cere resurse destul de mari,si langa titlul jocului adaugati hd4850,o sa vedeti ca nu o sa miste jocul. Bineinteles ca trebuie sa aveti procesor si ram destul de bun,altfel...
Sunt foarte incantat de ea,si o recomand ! Nu va sta nici un joc in calea voastra!

Nu vreau sa ma laud,doar va arat ce contine computerul meu la ora actuala:

- 3 gb RAM
- Proc. AMD Phenom 8650 triple-core
-Placa video ATI HD4850
Combinatia letala!

1 comentarii:

black spunea...

Foarte bun pc-u dar peste ce am dat akum 2 zile pe net mam uimit
intr-un cuvant ALIENWARE desktop si laptop, un desktop foarte , si cand zic foarte ma refer la extrem de performant la fabulosul pret de 13000 euro. incredibil. Dar dc sa nu mai miram la cat de mult evoluaza tehnologia dak amd a lansat un prototip de porcesor cu 100 nuclee:| incredibil:)) si care deabia am un dual core:))

Trimiteți un comentariu