17 noiembrie 2009

Lockerz Sucks


Am tot auzit de acest "Lockerz" si pana la urma am vrut sa vad si eu ce este de capul acestui site. M-a invitat un prieten,m-am inregistrat,dupa 10 secunde,nu mai pot sa intru pe site pentru da fac upgrade si alte chestii. Ok intru in ziua urmatoare,deci site-ul se misca ingrozitor de greu! sincer am asteptat mai mult de 5 minute sa imi inter pe pagina principala!
Si alta porcarie: Sunt intrebari,care daca raspunzi le ele,ar trebui sa iti dea 2 puncte,dar bineinteles ca mie mi-a dat odata 2 si atat! Chiar daca am raspuns la 20 de intrebari cu 2 am ramas. Mi se pare stupid acest site!
Acolo ar trebui sa poti sa iti iei un premiu la alegere cu punctele de ex. Iphone cu 100 de puncte,bineinteles daca ar si merge bine site-ul!
Daca vrei sa vedeti ce este acolo,lasati adresa de mail,va dau eu invite,pentru ca nu va puteti inregistra decat cu invite!

1 comentarii:

BLACK spunea...

black_shadow613@yahoo.com
da mie mane sa vad cum e siti iti zice pe urma:)

Trimiteți un comentariu