22 noiembrie 2009

Mi-am schimbat parerea despre lockerz!


Daca va uitati la articolele anterioare,puteti vedea,ca lockerz nu ma satisface deloc,adica,site-ul se misca greu,punctele nu se dau cand trebuie,si nu am pic de incredere,ca o sa primesc ce o sa cumpar!

Dar acum mi-am schimbat parerea! Site-ul merge normal,punctele se dau normal,si sunt o gramada de dovezi ca veti primi ce cumparati! Acum am aflat ca un prieten si-a luat la deschidere un iphone. Si daca vreti si mai multe dovezi,dati caute pe youtube asa: Lockerz Unboxing,si o sa gasiti video-uri cu oameni care desfac pachetele primite de la lockerz.Cu putin efort gasiti si Romani. Chestia este ca deocamdata nu puteti cumpara decat imagini pentru desktop,probabil refac stocul. Si va dau sansa sa faceti punctele necesare,pentru a cumpara ce doresti. Pana acum am 66 de puncte si sunt Z-lister.


Daca vreti invitatie lasati adresa de mail,si va trimit!

1 comentarii:

Anonim spunea...

salut ! nu prea am incredere de ieri am inceput si eu cu lockerz am 44 puncte ! nu inteleg sistemul.... daca am 325 puncte pentru un ipod cum il iau?? mersi de ajutor

Trimiteți un comentariu