29 august 2009

Trakerul File List vrea doar bani!

Cred ca toata lumea stie celebrul traker filelist.ro,am observat in ultima vreme,ca orice ar face e legat de bani,prima data erau cu donatiile,adica puteai sa donezi 10 euro,numai prin paypal etc. si iti dadea vip,cu cateva prostii minore,acum pentru ca au vazut ca nu mai merg donatiile,au scos o chestie cu reclame,adica tu dai 0.25 euro pentru 1000 de afisari,imaginati-va la cati oameni are trakerul,cum sa nu scoata bani,eu sincer nu as dona in ruptul capului,in loc sa imi strang eu bani sa iau o placa video ceva,le dau lor.Daca chiar au nevoie sa puna anunt "ATENTIE,avem nevoie de 10 euro de la fiecare,altfel inchidem trakerul" Si asta este....

6 comentarii:

Anonim spunea...

ba tampitule...ca doar nu esti destept...ca sa tii un tracker ca FileList iti trebe bani...adica ca sa iti mareasca FileList-ul memoria trebe sa plateasca ...pe un site simplu cu 10 euro pe an iti da doar 100mb gandestete cata memorie ii trebe lui FileList

Anonim spunea...

numele meu e Bogdan na ca sa te multumesc

Anonim spunea...

Pe serverul filelist nu se gaseste nici un fisier din cele download-ate... tu iei direct de la alti useri... ;) asa ca nu te mai daca cocosel daca nu stii cum sta treaba...

thermyth spunea...

pe filelist nu se stocheaza ei fac doar legatura intre useri... filelist nu mai folosesc de cand am gasit torrentsmd.eu . Gasesti tot ce vrei si foarte curat fara xxx ,administratori de milioane si useri foarte comunicativi cu un suport extraordinar...

Anonim spunea...

un tracker ca, filelist-ul ar putea face aproape oricine
dar iti trebuie bani si timp pana e functional + foarte multa reclama

cel mai bun tracker de care stiu eu pana acuma este unul american iptorrents.com
e foarte bun, sunt si useri romani
si are peste aprox. 185.000 de torente
pe langa filelist care are doar 70.000

Anonim spunea...

"are peste aprox. 185.000 de torente
pe langa filelist care are doar 70.000"

nu poti sa compari America cu Romania ; 70 000 + useri pt www.filelist.ro e o performanta extraordinara ( si aici vorbim de anul 2011 , ca acum sunt cu siguranta mult mai multi useri )

Trimiteți un comentariu