27 august 2009

De ce nu o sa il intreaca nimeni pe Google!

Pai raspunsul sta in simplitate,adica uitati-va putin la pagina yahoo,care e plina de tot felul de reclame,si uitati-va la google... Si mai este o chestie,eu mi-am facut acest blog,pe google daca il caut apare,dar pe yahoo,msn etc..nu apare! Asta este unul din lucrurile care ma enerveaza,cand caut un site foarte popular,nu un blog,dar nici acel site nu il gaseste... Acum vad ca au scos bing,ala sa zicem ca la aspect mai merge,dar cu indexarea problema mare... adica iarasi nu vad unele site-uri in el,ca sa nu mai zic de acest blog... parerea mea,pot sa incerce ei cat or incerca,nu pot sa aiba de toate,yahoo are messengerul popular,microsoft,are windows,dar google? google e defapt doar un motor de cautare,dar cei de la microsoft fi yahoo nu se pot impaca cu aceasta idee,sunt sigur ca si peste 5 ani o sa tot incerce sa il depaseasca,dar nu o sa reuseasca,eu de ex cand stiu ca am treaba,nu ma intereseaza daca am imagini,link-uri rapide etc, ma intereseaza sa intru pe motorul de cautare,scriu ce am nevoie,si in cat mai scurt timp sa gasesc ce imi trebuia,nu toate prostiile adaugate in stanga si in dreapta,pot sa lucreze ei 999 de ani,nu o sa il depaseasca pe google,si in loc sa incerce sa il depaseasca,mai bine ar lucra la windows si messenger pentru ca nu sunt chiar atat de bune cum li se pare lor! De ex. uitati-va la yahoo messenger,eu sincer tot astept sa schimbe thema aceea veche,sau macar sa adauge una noua pe care sa o pot alege,la fel si cu windows 7,are thema de Vista!,nu cred ca le era greu sa mai lucreze 5 luni la o thema si un sistem mai bun,dar asta este...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu