31 august 2009

Extreamcs cerseste!

Cred ca toti jucatorii de cs 1.6,stiu aceasta comunitate,care a fost destul de celebra.Si eu sunt un utilizator foarte vechi.Am intrat ieri pe forum,si surpriza,o noua categorie,o categorie warez,adica acolo o sa fie conturi rapidshare etc etc. Dar sectiunea e accesibila gratuit pana la 1 septemebrie,dupa care o sa fie 2 euro pe luna.Chiar m-a surprins acest lucru,si m-am certat un pic cu ei.Daca asa a ajuns extreamcs,eu cred ca peste o luna o sa cada de tot.Eu unul nu dau 2 euro...de ce? pentru ca imi pot cumpara un joc etc(daca ii strang) si de ce sa dau bani pe conturi si invitatii,cand daca cauti cu antentie pe youtube o sa gasesti o gramada! Se pare ca laur,deja e in gaura,si el spune ca ar vrea cu banii castigati,sa dechida un nou server,pai stai putin,nu au deja vreo 7-8 daca nu mai multe? Si alea sunt goale! Si defapt toti intra acolo ca sa cerseasca dupa un cont de steam,penibil... Intr-o luna extreamcs,o sa cada!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu