9 septembrie 2009

Orange a combătut canicula cu reduceri


Una dintre cele mai inovative campanii de comunicare digitală pentru magazinul online, "Canicula face bine la reducere", dezvoltată şi implementată de Initiative, a fost lansată pe 16 iulie şi s-a încheiat pe 31 august 2009.



Mecanismul promoţiei a reuşit să inverseze sezonalitatea vânzărilor de vară; canicula nu a mai constituit o problemă, ci pretextul unei experienţe inedite găzduite de magazinul online Orange. Astfel, fiecare grad înregistrat peste temperatura de referinţă de 25 de grade s-a tradus în procente de reducere la telefoanele comercializate în magazinul online Orange.

La finalul promoţiei, în perioada 25-31 august, temperatura de referinţă a coborât spectaculos până la 20 de grade, oferind clienţilor posibilitatea să obţină reduceri şi mai mari.
Pentru a pune în valoare mecanismul promoţiei, campania a fost comunicată exclusiv în mediul online şi a oferit o experienţă interactivă completă.

Pentru a aduce promoţia şi mai aproape de clienţi, Orange şi Initiative au construit un set de instrumente interactive care au oferit diferite modalităţi de conectare şi interacţiune:
- widgets ce puteau fi preluate în profilele din reţelele sociale Facebook şi Hi5 şi permiteau vizualizarea permanentă a temperaturii şi a reducerii;
- o aplicaţie desktop care putea fi instalată simplu şi rapid pe orice sistem de operare. Aceasta dă posibilitatea setării nivelului de alertă şi vizualizarea preţurilor actualizate permanent pentru o selecţie de produse
promovate;

- widget-joc ce putea fi jucat pe bloguri sau în reţelele sociale şi chiar preluat pe propriul
blog, clasamentul jucatorilor şi al blogurilor putând fi accesat pe site-ul Orange.


Instalarea acestor instrumente se putea face atât din reţelele de social media cât şi direct
din site-ul Orange. Pentru monitorizarea activităţii s-a implementat o aplicaţie care stochează şi centralizează toate datele: instalări, utilizatori şi alerte setate, evoluţia zilnică a temperaturii, la ce produse şi reduceri au fost înregistrate cele mai multe click-uri şi din ce reţea socială au provenit, acestea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu